Knjigovodstvo prilagođeno klijentu
Osnovna knjigovodstvena pravila su univerzalna, ali način rada svakog našeg klijenta je poseban, što podrazumijeva i naše prilagođavanje potrebama i načinu rada naših klijenata.
Profit Consulting je uspostavio takvu tehnologiju rada, da omogućava fleksibilan pristup u saradnji sa klijentom, i to posebno:
Kod dostavljanja dokumentacije
Klijenti imaju opciju da biraju da li će dokumentaciju da dostavljaju putem mejla, vibera, poštom ili lično na adresu naše agencije
Za potrebe izveštavanja
Zajedno sa klijentom dogovaramo formu i učestalost dostavljanja izveštaja, prilagođenih potrebama klijenta;
Zahtjev klijenta
Prema zahtjevu klijenta, utvrđujemo rokove podnošenja poreskih prijava i dostavljanja naloga za isplatu zarada i poreza i doprinosa na zarade
Obavljanje određenih administrativnih poslova
Nudimo mogućnost klijentu da iste preuzmemo kao svoju obavezu, a tu posebno ističemo: obavljanje usluga elektronskog plaćanja (svih ili samo poreza i doprinosa), navođenje naše adrese za prijem pošte i sl.
Komunikacija sa bankama
Preuzimanje komunikacije sa bankama i drugim finasijskim institucijama vezano za pregovaranje oko uzimanja kredita, opreme na lizing i sl.